Friday, June 30, 2006

پیچش

دیروز گربه همسایمون مرد. نمی دونستم همسایمون گربه داره. اگه می دونستم، حاضر نبودم اون گربه رو تحمل کنم. از گربه ها و اون چشماشون می ترسم. پس شاید خوشحال شدم که دیروز گربه همسایمون مرد.

دیروز وقتی داشتم از جلوی خونه همسایمون رد می شدم صدای پیانوی اون یکی همسایمون نگذاشت که صدای خونه همسایمون رو بشنوم. احتمالا اگر گربه ای داشتند و دیروز مرده بود، دیروز باید صدای بچه کوچیکشون می اومد که گریه می کرد و گربه اش رو می خواست.

نمی دونم چه قد بده که آدم خوشحال بشه که یک موجود بمیره ولی خوب من دیروز بد بودم چون خوشحال شدم که گربه همسایمون مرد.

دیروز تو تاکسی یارو داشت از گربه ای که همدم زندگیش بود برای راننده می گفت. اون همسایمون نبود مگر نه از خجالت سرخ می شدم که خوشحال شدم که گربه شون مرد.

من دیروز سعی کردم به یه گربه که تو خیابونا می پلکید یه چیز بدم بخوره تا گناهم رو پاک کنم. اما با اینکه بهش گوشتم دادم نخورد. اون گربه همسایمون نبود چون گربه همسایمون دیروز مرد، اما گوشتی که بهش دادم هم نخورد، می خواست من به خاطر گناهی که کردم و خوشحال شدم که گربه همسایمون مرد عذاب بکشم.

من وقتی داشتم برمی گشتم خونه تو راه یه سوسک رو با پام له کردم و همون موقع بود که ترسیدم که اونقد خشن شدم. البته راحت تر هم می شد فهمید از اینکه وقتی گربه همسایمون مرد خوشحال شدم.

رسیدم خونه خوابم نمی برد، چونکه فکر می کردم روح گربه همسایمون اون نزدیکی هاست. آخه صدای گربه از بیرون پنجره می شنیدم. دیگه تحمل نکردم صدا رو دنبال کردم رفتم پشت بوم، اونجا یه گربه زخمی افتاده بود و ناله می کرد. با خودم گفتم اگه بهش کمک کنم شاید گناهم بخشیده بشه که خوشحال شدم گربه همسایمون مرد.

زخم گربه رو بستم و آوردمش خونم. اما گربه باز نذاشت بخوابم و هی ناله می کرد. نمی دونم چی شد، در یک آن سرش رو با چاقو بریدم. شاید دچار یک حمله روانی آنی شده بودم. تا فردا صبحش راحت خوابیدم. اما صبح که بیدار شدم، به سرم زد که نکنه این گربه یکی از همسایه هامون بوده باشه، چون اونقد تمیز و مامانی بود که به نظر می رسید گربه خونگی باشه.

دیروز گربه همسایمون مرد. چون خودم کشتمش.

7 comments:

Anonymous said...

Vayyyy
kheili khoshhalam ke hamsayamoon nisti
man aslan tahamol nadaram kasi gorbamo bokoshe
hamin emrooz kolli kalleie gorbamo gereftamo nazesh kardam
age yeki ba gorbam badraftari kone ba chagho kalasho az tanesh joda mikonam >:)
man gorbe haro dooos darammmmmmmmmmmm :D
heif nis pishie malooso adam aziat kone?!

niyoosha said...

khob khoda ro shokr ke koshtish! manam az gorbe khosham nemiad :-&

niusha said...

Yoohooo... Kasi gorbeye amno nadide? rangesh sefid o narenjie, ye soorate maloose khoshgel o cheshmaye asali dare, ba ye dome por posht o moohaye boland! Yoohoooo...kasi Gorbeye manoooooo nadideeeeeeeee?

niusha said...

Ey sansoor chi! bare chi commentato in shekly kardy?!!!
(age ino publish nakony man midoonam o to!)

Atorpat said...

Gorbaro movafegh nistam valy bia ye rooz berim shekaare kalagh!

Rasty man 2bare tekrar konam ke ey too roohet rostam.

Atorpat said...

Hala dige bayad postaro approove bokoni?
Ey too roohet Rostam

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.